[VIDEO] Pasangan Ini Cuba Tiru Bab4k Sweet Drama RASN, “Semput Separuh Nyawa”

Rindu Awak Separuh Nyawa (RASN) sudah pun melabuhkan tirainya awal minggu ini. Sebuah karya hebat dari penulis novel terkenal Siti Rosmizah. Sudah tentunya drama ini juga berjaya menjadi perhatian umum dengan barisan pelakonnya yang hebat seperti Shukri Yahaya, Uqasha Senrose dan ramai lagi.

Biarpun begitu, baru-baru ini aksi pasangan suami isteri ini cuba tiru babak sweet dalam RASN telah membuatkan ramai terhibur. Pasangan tersebut adalah Norreen Iman, pelakon yang memegang watak Qistina yang juga rakan baik Kasih Maisarah.

Telatah Norren dan suaminya itu cuba melakonkan semula bab4k sweet drama RASN dengan telatah mereka itu buatkan ramai tertawa. Berikut adalah rakaman pendek mereka tiru babak sweet drama RASN yang di muat naik di laman Instagram Norreen itu:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by NORREEN IMAN (@norreen143)

Ada-ada sahajalah mereka berdua ini! Mencuba sangat nak jadi Naz dan Sarah dalam Rindu Awak Separuh Nyawa nampaknya mereka ini. Perkongsian video mereka tiru bab4k sweet drama RASN tersebut telah meraih lebih 200 ribu tontonan dan 52 ribu likes. Rata-rata warganet terhibur dengan rakaman ini dan meninggalkan reaksi mereka di ruangan komen seperti berikut:

“Hahaha ni lagi sweet dari Naz dengan Sara”

“Hahaha mel3kek ekkk. Tak pernah tak menghiburkan laaa!”

“Saya suka tengok video akak Noreen dengan keluarga sebab kelakar”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.