‘Lu Cuma Pandai Sembang.. Sebab Belum Kena B4tang Hidung’ – Tauke

Pelawak terkenal Tauke Jambu, menerusi hantaran di Instastory kes4l dengan sikap segelintir individu yang gemar memberikan komen pel1k kepada orang lain.

Tauke atau dikenali sebagai Zamatul Amri Zakaria, yang sebelum ini terpal1t dengan kontr0versi ‘bap4k ay4m’ menegvr sikap sesetengah individu yang lebih sudu dari kuah sedangkan mereka tidak berada di tempatnya. Tauke bagaimanapun telah menafikan terlibat dengan aktiviti tidak bermor4l itu.

Lu cuma pandai sembang pandai komen. Sebab lu tak pernah duduk di situasi orang yang lu komen. Umpama medan Maharaja Lawak, lu stay kerusi empuk juri sedap. Cuba lu duduk jadi peserta? Wa cab4r lu.

Macam tu lah insan yang lu kec4m. Sebab belum kena batang hidung. Dah kena pel4ngkup baru meniarap berterabur. Wa? steady.

Simp4ti dengan nasib Tauke, Zarina Anjoulie mengirim mesej secara peribadi kepada Tauke memberikan kata-kata semangat agar pelawak itu terus kuat menghadapi segala ujian. Ujar Anjou ramai yang mahu melihat seorang itu untuk ‘jatvh’ dan namun, ada juga yang tetap memberikan sokongan.

I dah lali dah bang. I memang dah rasa banyak kali. Tapi rasa nak give up to lambat lagi bang. Thats why la saya datang nak kasi semangat ni. Ramai nak tengok kita jatuh bang tapi ramai juga yang support kita.

Ujar Tauke, walaupun dia tidak rapat dengan Anjou namun, pelakon tersebut seolah-olah faham dengan situasi yang berlaku.

Gua tak rapat pun dengan dia. Tapi dia boleh bagi semangat sebab dia dah duduk situasi sama, dan dia faham.

Foto: Tangkap layar Instastory Tauke

Sumber: Tauke Jambu

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://www.klmenjeritvideo.dnq.news

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.