“Nasib La Bini Sendiri Yang Cucvk..” -Kelakar! Lelaki Takut Jarvm Kena Cucvk Dengan Bini, Siap Kena HaI4u Balik Lagi

Takut jarvm ini memang biasa dalam kalangan semua masyarakat tidak mengira usia. Kadang2 orang lelaki pun ada yang takut jarvm, tidak semestinya orang perempuan sahaja. Selalunya orang takut jaruvm ni pernah mempunyai pengalaman yang tidak baik melibatkan sunt1kan jarvm.

Memang agak kelakar la jika seorang lelaki takut kena sunt1k sebabnya lelaki selalu dilabel sebagai seorang yang tidak takut kalau melibatkan benda rem3h ini. Sekarang ini kalau yang paling ditakuti adalah sunt1kan vaks1n.

Terkini, tular sebuah video yang dikongsikan di aplikasi Tik Tok apabila seorang lelaki yang takut untuk mendapatkan sunt1kan vaks1n, iaitu sunt1kan d0s pertama. Patotlah lambat untuk mendapatkan vaks1n, rupanya takut jarvm. Hihihi.

Walaupun begitu, apa yang menarik perhatian adalah isterinya sendiri yang memberikan sunt1kan tersebut. Beberapa kali cubaan yang dilakukan oleh isterinya barulah selesai menyvntik vaks1n d0s pertama itu dilakukan.

Video:

@sambalmitosmacam mie lah orang takut jarum 🤣🤣#sahabatbosskay #sambalmitos #fypp #tiktokmalaysiaindonesia🇲🇾🇮🇩 #foryoupage #firstdoseofvaccine

♬ original sound – EJA Bonda 🇲🇾


Rata2 netizen meluahkan rasa geli hati apabila melihat ketakutan yang dialaminya, siap pesan dekat isterinya lagi supaya sunt1k baik2. Tidak dapat dibayangkan jika bukan isteri dia yang suntik vaks1n itu, mesti tak ada dah berhenti beberapa kali kan.

Vaks1n membuatkan antibodi kita bersedia untuk melawan ser4ngan cov1d 19 ini jadi pergilah vaksin untuk keselamatan diri dan keluarga kita.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : tiktok @samblmitos

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.