Mengaku Rasa Tr4uma, Cik B Bukan ‘Self1sh’ Halang Vida Kahwin Lagi – ‘Saya Buat Semua Ini Sebab Tak Nak Mama Sed1h’

Cik B dan usahawan kosmetik Datuk Seri Vida mengambil langkah untuk berdamai selepas hubungan keluarga ini menjadi teg4ng sejak akhir-akhir ini.

Saya & mama dah tidur sekali

Ketika dihubungi OhBulan!, Cik B, 16, menyatakan dia ada berbincang mengenai keputusan Vida untuk berkahwin dengan bekas pembantu peribadinya, Iqbal Zulkefli.

Sekarang ini hubungan kami dah okey, dah tidur sekali. Mama pun sudah boleh bercakap dengan saya dan kami dah rapat semula. Saya ada sentuh topik kahwin dan berpesan padanya jangan berkahwin. Kemudian, mama balas insya-Allah.

Yang saya nampak mama ada fikir balik bila saya tak bagi kahwin. Dia pun ada baca statement yang saya keluarkan. Sama juga dengan komen-komen netizen, dia pun dia baca. Ada la juga terlintas di fikiran dia, ‘betul juga eh?’

Ujar Cik B, dia tiada mas4lah dengan Iqbal dan mengakui jejaka kelahiran Kelantan itu baik hati, cuma mereka tidak benar-benar akrab.

Saya bukan ‘self1sh’

Ditanya mengenai d4kwaan netizen yang beranggapan Cik B bersikap ‘self1sh’ g4ra-g4ra tidak merestui hubungan ibunya dengan Iqbal. Tegas pemilik nama Nur Edlynn Zamilleen Muhammad Amin, dia hanya menginginkan ibunya bahagia selama-lamanya bukan hanya sementara.

Tambah pelantun lagu Tolonglah Aku lagi, dia mengaku berdepan tr4uma dengan perkahwinan Vida terdahulu.

Saya bukan selfish! Kalau saya beri pendapat, biarpun mama tak ikut (setuju) tapi selalunya dia buat ja. Saya hanya nak mama happy lama bukan sekejap saja.

Kacak suruh saya bagi mama kahwin tapi saya tetap tak nak bagi. Saya kenalah jaga mama. Saya ada mama ja.

Takkan mama nak bagi kasih sayang dia dekat orang yang baru datang dalam kehidupan dia?

Tak nak mama kahwin lagi

Biarpun tidak mampu menghalang ketentuan takdir, Cik B berpegang dengan pendiriannya tiada lelaki lain yang boleh menggantikan kasih sayang antara mereka bertiga anak-beranak.

Saya memang tak nak langsung mama kahwin dengan sesiapa sebenarnya. Saya tak nak ada orang baru datang dalam hidup saya. Rasa macam unc0mf0rtable untuk saya tinggal serumah, kahwin dengan mama pula tu.

Saya buat semua ini sebab tak nak mama sed1h. Kita tak tahu dia punya niat. Memang betul niat nak kahwin tapi di sebalik itu kita tak tahu.

Tapi kalau mama dan dia (Iqbal) berkahwin juga saya tetap akan jaga mama.

Dalam pada itu, ketika divsik panggilan buat bapa tirinya itu, jawab Cik B; “Saya akan panggil dia bro!”

Sumber: Instagram @cikb_havoc66

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: Oh bulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.