“Banyak Diputar Bel!t, Jatuhkn Maru4h Saya” – Iqbal Ded4h Sebab Kcewa Dengan DSV

Hasrat Ahmad Iqbal Zulkefli untuk memperisterikan bekas majikannya, usahawan sensasi, Datuk Seri Vida tidak kesampaian apabila dia mendapat tentangan hebat daripada anak-anak bakal isteri.

Iqbal dalam satu kenyataan berkata, dia tidak akan memaksa usahawan itu untuk berkahwin. Keputusan yang diambil ini bagi menjaga ma.ruah dirinya yang seolah-olah dilihat sudah lama mengimpikan untuk mengahwini DSV.

Terbaru, Iqbal menerusi hantaran di Instagram men.dedah.kan cerita sebenar yang berlaku sekali gus mena.fikan dak.wa.an rancangan berkahwin ini adalah sekadar gi.mik.

Dalam hantaran itu, Iqbal turut menyertakan screenshot Whatsapp daripada anak lelaki DSV iaitu Kacak. Kacak meminta maaf kerana mengeluarkan kenyataan yang men.ya.kiti hati Iqbal.

iqbal dsv

Dak.wa Iqbal lagi, sebelum ini dia pernah ditawar rumah banglo dan kereta mewah supaya kembali bekerja untuk DSV. Dia berkata ter.pak.sa menolak tawaran kerana sudah mempunyai perniagaan sendiri.

iqbal kahwin dsv

Iqbal turut mena.fikan dak.waan dia mahu men.gikis harta usahawan kosmetik terkenal itu. Dak.wanya, sehingga kini tiada barangan berharga diterimanya daripada DSV.

Malah, Iqbal turut mena.fikan tu.duhan nafkah RM1juta hanya sekadar mar.keting untuk mela.riskan nama.

iqbal

Dakwa Iqbal, selama ini DSV tidak pernah menjelaskan kepada anak-anak mengapa mereka ingin berkahwin.  Sebaliknya, DSV membiarkan anak-anak memberontak sehingga timbul tanggapan Iqbal mahukan harta.

Kata Iqbal lagi, sekarang Cik B meletakkan syarat supaya dia membelikan kereta Mercedes bernilai RM1juta jika benar ingin berkahwin.  Iqbal walau bagaimanapun sudah terlalu kec3wa dan mendakwa banyak perkara telah diputar belit sehingga men.jatuh.kan maruahnya.

Sumber: beautifulnara via IG Ahmad Iqbal

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://www.rotikaya.rimbabara.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.