Gara2 K0ngsi Foto, Hannah Delisha Dihujani Komen ‘B4by D0ll’ Oleh Peminat Tarik Perhatian Netizen

Sebut sahaja selebriti bernama Hannah Delisha ini, ramai yang menantikan perkembangannya dan selain sentiasa dinantikan di kaca televisyen, Hannah Delisha juga popular dilaman Instagram.

Boleh dikatakan apa sahaja dimuat naik oleh Hannah Delisha ini, pasti ia dihujani dengan ratusan komen dan pujian terhadap dirinya.

bagaimanapun bukan sahaja menggunakan laman sosial tersebut sebagai platform untuk berkongsikan kerjayanya kepada peminat dan penyokong malah dia juga sporting berinteraksi dengan peminat.

Walau bagaimanapun, terbaru Hannah Delisha nampaknya dihujani dengan komen baby doll apabila dia memuat naik sekeping foto selfie yang diimbas kembali.

Pun begitu, tidak semena-mena Hannah Delisha dengan pantas meraih lebih 120,000 tanda suka dimana wajahnya yang memakai hijab sambil tersenyum mengundang peminat suka melihatnya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah Delisha (@hannahdelisha)

Foto terbabit yang dikongsikan di ruangan Instagram peribadinya itu ternyata menarik perhatian ramai dengan ratusan komen yang sama iaitu memanggilnya anak patung.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hannah Delisha (@hannahdelisha)

Melalui respon-respon netizen di posting tersebut juga, Hannah Delisha dihujani dengan bermacam-macam komen yang tidak jemu memberikan pujian terhadap selebriti jelita ini.

“Pakai apa sekali pun tetap cantik”

“Hmmm tak pernah menghampakan. Lawanya”

“Alahai cantiknya dia. Untung Imam dapat bidadari ni”

Sumber:hcl

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://www.klmetro.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.