“Nasib Tak Mengvap Je Tu” – Muka Tahan Mengantuk Hawa Rizwana Masa Baca Berita

Pembaca berita adalah seseorang yang ditugaskan untuk memberitahu tentang sesuatu berita atau perkembangan terkini apa yang berlaku di negara kita. Selalunya pemberita ini adalah personaliti yang selalu nampak sempurna kerana mereka ini dilihat oleh beribu orang setiap masa.

Tugas pemberita adalah tidak mudah selalunya, mereka ini tidak pernah menunjukkan sebarang emosi apabila membacakan sesuatu berita.

Tetapi lain pula yang berlaku apabila seorang personaliti tv pembaca berita ini nampak seakan mengantuk dan mungkin juga tidak ada mood.

Sebuah video yang menunjukkan emosi pemberita tersebut dapat dilihat apabila ianya dimuatnaik oleh seorang pengguna di laman sosial Tik Tok yang dikenali sebagai @_kak.rose.

Video:

Perkongsian tersebut membuka mata kita bahawa personaliti pembaca berita juga adalah manusia biasa. Mereka juga boleh menunjukkan emosi mengantu

@_kak.roseAgak agak dia ada tiktok ke 🤣😂#fypシ #fypdongggggggg #newtrend #foryou♬ Play Date – Melanie Martinez

k mahupun letih semasa membacakan sesuatu berita.

Menjengah di ruangan komen, macam2 komen yang boleh dilihat antaranya ada yang memuji bila mengantuk pun cantik, ada juga yang komen mungkin letih dan sebagainya. Nasib baik la cuma mengantuk, kalau dah tertidur semasa baca berita lagi la jadi isu nanti. Hihihihi.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : Tiktok

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.