Pernah Viral Gambar Mengem1s Tepi Jalan, G4dis Ini Kini Simpan Impian Jadi Miss Universe

Kalau dulu pernah menjadi seorang pengem1s dengan paras rupa sel3keh di tepi jalan, tapi siapa dapat mengagak tuah seorang g4dis ini berubah dan kini mengintai peluang untuk menjadi Miss Universe.

Menurut CBN, gadis dari Filipina bernama Rita Gaviola ini pernah tular satu masa dulu apabila gambarnya sedang mengem1s sambil menjaga adik-adiknya dirakam oleh seorang jurugambar yang kebetulan berada di bandar kelahirannya untuk menghadiri Festival Pahiyas.

Foto Rita yang dinamakan ‘Badjao Girls’ kemudian senyap-senyap dimuat naik ke internet dan tiba-tiba tular ke serata dunia! Wow! 

Foto viral dapat perhatian ratu cantik 

Gara-gara gambar yang tular itu, Rita telah mendapat perhatian ramai sampaikan ratu cantik di Filipina berpakat mahu membawa g4dis ini keluar daripada kemiskinan.

Rita kemudian ditawarkan menjadi model dan berjaya mencipta nama sebagai g4dis termuda yang beraksi di peringkat antarabangsa dalam rancangan TV ‘Big Brother’.

Intai peluang jadi Miss Universe 

Pun begitu, Rita baru-baru ini mengejutkan netizen ramai selepas meluahkan hasratnya untuk mewakili Filipina bagi pertandingan ratu cantik Miss Universe di Instagram.

Bagi yang tak tahu, ratu cantik dari Filipina antara yang menyerlah dalam Miss Universe dan ramai juga peserta dari negara ini yang pernah memenangi pertandingan ini beberapa kali.

Latest tak silap admin Catriona Gray dari Filipina menangi Miss Universe pada tahun 2018!

Apa-apapun diharapkan impian Rita bakal menjadi kenyataan kerana tiada apa yang mustahil kalau dia berusaha untuk kejayaan. 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: Lobak Merah

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.