Shukri Yahaya ‘makeup’ Wan Sharmila, gelagat Syazwan di tepi pula cuit hati warganet

Jika disebut-sebutkan drama kesukaan, pasti ramai yang memilih 7 Hari Mencintaiku kerana tidak hanya jalan cerita yang seronok dilayan bersama ahli keluarga, malah lakonan semua pelakon juga bukan calang-calang.

Boleh dikatakan semua pelakon yang membintangi watak dalam drama tersebut mempunyai peranan masing-masing untuk membuatkan drama 7 Hari Mencintaiku itu tidak membosankan kerana jalan cerita yang penuh isi.

Jadi tidak mustahil jugalah, drama ini ditayangkan bermusim-musim. Seperti yang sudah diketahui, drama ini sedang dalam pembikinan untuk musim yang ketiga.

Drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua jadi fenomena.
Drama 7 Hari Mencintaiku musim kedua jadi fenomena.

Pembikinan tersebut bagaimanapun semakin meriah buat penonton yang tidak sabar menantikan drama 7 Hari Mencintaiku musim ketiga untuk ditayangkan. Apa tidaknya, video disebalik tabir sahaja sudah menghiburkan peminat.

Terbaharu pula, satu rakaman yang menunjukkan Shukri Yahaya sedang makeup Wan Sharmila mengundang perhatian ramai, namun sebenarnya gelagat Syazwan Zulkifly juga antara yang mendapat perhatian.

Video:

Gembira betul melihatkan gelagat Shukri Yahaya, Wan Sharmila dan Syazwan Zulkifly itu sehinggakan ruang komen pula dihujani dengan bermacam-macam respon lucu peminat pula.

“Aku ingat aku sorang perati Syazwan tu…”

WanIMG_20220210_081850

“Bestnya kawan semua macam family je”

Wan

“Hihi lawak tapi aku perhatikan suami Sofi tu…”

IMG_20220210_081948IMG_20220210_081931

“Hahaha Syazwan betulkan butang…”

Wan

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber:HCL