“Rase2 dia bukan kucing” – Si Bulus Duduk Diam Bila Dimandikan Raih Perhatian

Bagi pemilik kucing, memandikan kucing adalah tugas yang memerlukan kesabaran yang tinggi kerana kucing ini makhluk yang tidak suka mandi, apabila kita ingin memandikannya, dia akan menunjukkan sifat yang agres1f kerana takut kepada air.

Namun baru-baru ini, gelagat seekor kucing yang cukup tenang semasa dimandikan pemiliknya berjaya menarik tumpuan ramai. Bukan setakat tenang sahaja tetapi seperti kucing itu suka bila dimandikan. Ramai yang terkejut melihat gelagat kucing ini yang sangat memberikan kerjasama dan langsung tidak bersikap agres1f.

Rakaman video itu kini telah tular di Aplikasi Tik Tok dengan tontonan lebih setengah juta tontonan setakat ini. Mungkin juga kerana ada sesetengah kucing suka dibelai dan dimanjakan dan melihat kepada pemiliknya itu yang malah membelai2nya ketika mandi mungkin membuatkan kucing itu selesa.

Malah kelihatan kucing itu juga dengan selesanya duduk di atas kerusi sambil menunggu pemiliknya selesai memandikannya. Lebih mengagumkan, kucing itu turut kekal duduk di situ dan langsung tidak bergerak sekaligus memudahkan kerja pemiliknya.

Video:

@reginaadiaz Ligo yang bebii na yarn? #cat #fyp #pusangina ♬ lowkey – NIKI

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang membuat spekulasi bahawa mungkin juga kucing itu bukan seperti yang disangka mereka dan mereka turut memuji ketenangan yang ditunjukkan itu dan menyifatkan ianya patut ada pada semua kucing lain.

KomenNetizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : Tiktok reginaadiaz