“Maaf Fatima, Ibu Syg Awak Lebih Dari Segalanya”- Fazura Sanggup Batal Bercuti Demi Anak

PETALING JAYA – Gara-gara penemuan varlan baharu Covldl9 iaitu 0mlcron yang lebih berbhaya dan cepat mereb4k, selebriti jelita, Nur Fazura membatalkan hasrat membawa puteri kesayangannya, Fatima Aisha bercuti ke luar negara.

Menerusi hantaran dalam Instagram, pelakon filem Plsau Cukur itu memuat naik sekeping gambar memaparkan berita luar negara yang melaporkan tentang penyebaran vlrus0mlcron.

Kata Fazura atau nama lengkapnya Nur Fazura Sharifuddin, demi keselamatan puteri kesayangannya, dia sekeluarga tldak akan bercuti ke mana-mana dalam masa terdekat.

“Maaf Fatima. Nampaknya kita tk akan bercuti ke mana-mana dalam masa terdekat. Mommy sayangkan awak melebihi segalanya,” tulisnya.

Perkongsian isteri kepada Fattah Amin itu yang bertindak bijak tldak melakukan sebarang pergerakan keluar negara untuk bercuti turut menyita perhatian Ketua Pengarah Kesihatan, Tan Sri Dr. Noor Hisham Abdullah.

Beliau meninggalkan komen ringkas dengan meletakkan emoji tanda bagus seperti memuji tindakan yang dilakukan Fazura dalam melindungi keluarga tersayang.

Selain Noor Hisham, ruangan komen hantaran pelakon dan usahawan itu juga dibanjiri ratusan respons daripada rakan artis dan peminat yang bersetuju dengan tindakannya.

“Ya, lebih baik duduk rumah,” kata Nad Zainal.

“Maaf Fatima, nampaknya kita tak akan melancong dalam waktu terdekat. Mommy sayangkan kamu lebih dari segalanya.” Luahnya

DG Hisham, Rakan Artis Dan Peminat Beri Komen Menarik

Melihat hantaran Fazura di media sosial itu,  Ketua Pengarah Kesihatan Tan Sri Dato’ Seri Doktor Noor Hisham, rakan industri, dan peminat menyarankan agar usahawan selebriti tersebut duduk di rumah sebagai langkah berjaga-jaga.

“Ya baik duduk rumah” @nad.zainal

“ia menakutkan” @catrionabrianross

“emoji thump up” @dghisham

Selain itu, ada juga peminat yang menyarankan usahawan jelita ini untuk bawa Fatima bercuti di dalam negara sambil beri nasihat elak berkunjung ke tempat yang sesak dan ramai orang.

“Baru nak nampak sinar, terus terb4ntut pasal Om1cron ni. C0v!d oiii tolong pergi planet lain! ASAP. Takpa la mommy, bawa Fatima pergi bercuti dalam negara je dulu.”

“Pilihan yang tepat mummy.”

“Boleh melancong dalam negara tapi elak tempat s3sak.. Jaga keselamatan.” Komen peminat

Gara-gara Om1cron terpaksa batal hasrat nak bawa keluarga bercuti ke luar negara, sama-sama kita doakan yang agar w4bak ini dapat ditangani segera.

Sumber: Murai MY

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://printlyrics.net/