Lagi air plastik besar Zara Zya undang dek4h ramai, “Hahaha akak ni…”

Kini bermacam-macam gelagat yang melucukan telah menjadi trend di aplikasi, TikTok. Rasanya gelagat pengguna aplikasi popular ini yang membawa plastik air minuman bersaiz besar masih tidak dapat dilupakan oleh warganet.

Mana tidaknya, pelakon yang popular dengan bakatnya iaitu Zara Zya juga menyahutnya dengan mengundang ramai gelak besar apabila telatahnya membawa air bandung dalam plastik minuman bersaiz besar juga viral menjadi perbualan ramai.

@zarazyaofficial Jangan dibandungkan cintaku terhadap dirimu ❤️ #ZaraZyaOfficial #HoneyMoon ♬ Cinta Pertama – Welcome Ezal

Boleh dikatakan Zara Zya ini tidak hanya kelakar disaat membawakan watak-wataknya dalam drama sahaja, namun dia di luar set penggambaran juga memang jarang tidak menghiburkan peminat dan warganet.

Lihat sahajalah video terbaru daripada selebriti ini, lagi sekali Zara Zya tampil dengan membawa plastik air minuman bersaiz besar.

Jika terdahulu Zara Zya membawa air bandung namun kali ini dia memegang plastik minuman air lemon bersaiz besar dan berkata diruang kapsyen, “Jangan di lemonkan cintaku.”

@zarazyaofficial Jangan di Lemonkan cintaku.. #ZaraZyaOfficial #HoneyMoon ♬ Ku tak mendua remix – fyndaa

Ternyata gelagat Zara Zya itu mengundang dekah ramai lagi di ruangan aplikasi TikTok miliknya apabila dia diberikan hampir 60,000 tanda suka tidak sampai satu hari dikongsikan kepada umum.

“Hahaha akak ni dari haritu…”

Zara

Zara

“Nak gi mana duk kelek air besor…”

IMG_20220225_073141

“Besarnya air lemon…”

IMG_20220225_073227

“Tukar selera dah, taknak udang lepas dapat lemon”

IMG_20220225_073302Zara

Nanti dulu, anda juga pasti tidak ingin ketinggalan untuk membaca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber :  https://himpunanceritalawak.com/