Anak mengadu kena tvduh mencvri, ibu mengamvk sakan siap buat ‘live’ FB

Siapa yang tidak marah kalau anak yang kita tatang bagai minyak yang penuh dimar4hi oleh orang lain sehingga men4ngis-n4ngis mengadu tentang insiden berkenaan.

Namun begitu, sebagai ibu bapa, tidak seharusnya kita percaya bulat-bulat apabila mendengar adu4n anak tanpa membuat sebarang siasatan terlebih dahulu.

Tak boleh terima anak ditudvh mencvri

Hal ini terjadi seperti beberapa perkongsian yang tular di media sosial apabila seorang wanita melepaskan kemarah4n kepada pekerja-pekerja sebuah pasaraya selepas anaknya disyaki mencvri.

Oleh hal itu, dia telah datang menyer4ng para pekerja di pasaraya tersebut kerana tidak dapat menerima anaknya pulang dalam keadaan menangis.


Buat live nak marah2

Menerusi video yang dikongsi laman Facebook Viral Apa Hari Ini, wanita berkenaan telah membuat live di FB sebelum memarahi pekerja-pekerja yang berada di kaunter dengan lantang.

Lebih tervk lagi, anaknya yang sedang men4ngis turut membuang-buang barang yang ada di kaunter serta berkata kasar kepada pekerja pasaraya tersebut.

Lebih2 pulak

Insiden itu mendapat pelbagai maklum balas daripada netizen kerana merasakan tindakan wanita itu sangat berlebihan disebabkan dia langsung tidak mahu mendengar sebarang penjelasan.

Kalau kena mar4h dekat sekolah ni mak auto datang

Susulan daripada itu, rata-rata netizen merasakan tindakan wanita tersebut agak keterlaluan kerana begitu lantang mem4rahi orang lain tanpa mendengar penjelasan daripada kedua-dua pihak.

Ada juga sesetengah netizen yang memandang serong dengan mengatakan sudah tahu perilaku yang kurang beradap ditunjukan kanak-kanak itu datangnya dari orang tuanya sendiri.

Kalau kena marah dekat sekolah ni mak auto datang

Susulan daripada itu, rata-rata netizen merasakan tindakan wanita tersebut agak keterlaluan kerana begitu lantang memar4hi orang lain tanpa mendengar penjelasan daripada kedua-dua pihak.

Ada juga sesetengah netizen yang memandang serong dengan mengatakan sudah tahu perilaku yang kurang beradap ditunjukan kanak-kanak itu datangnya dari orang tuanya sendiri.

Walau bagaimanapun, setakat ini belum ada sebarang penjelasan daripada mana-mana pihak. Punca perkara tersebut berlaku turut tidak jelas kerana belum ada sebarang bukti atau kenyataan rasmi daripada kedua-dua pihak merujuk kepada video tular terbabit.

Sumber: FB Viral Apa Hari Ini, TikTok @real_life669

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://trendingkini.pw/