Tak nak tunggu lama. Kali ni suami Mona Allen pulak tampil berdepan dengan Iqram Dinzly terus.

Pelakon Mona Allen mend.kwa, bukan hanya sekali dua, malah berkali-kali dia dic.3kik dengan sengaja oleh rakan pelakonnya, Iqram Dinzly ketika menjalani penggambaran drama Hati Yang Dikh.ianati. Mona atau nama sebenarnya, Munna Hafiraneza Allen, 36, menddahkan perkara itu menerusi rantaian hantaran dalam InstaStory semalam. Ujar Mona, dia b.3rang kerana Iqram bertindak keterlaluan dengan menc.kiknya betul-be­tul beberapa kali sehingga menyebabkan kesa.kitan.

“Apabila orang suruh berlakon, berlakon jelah, tak payahlah kau buat betul-betul. Meto.dlah sangat. Selepas ini jangan harap nak ada babak sekali, tak kira lah kau princess ke apa,” tulis Mona. Tambah isteri kepada pengarah dan pelakon Pekin Ibrahim itu, dia tidak menyangka sikap ps.iko Iqram yang ditunjukkan dalam siaran langsung media sosial selama ini rupa-rupanya personaliti sebenar yang terbawa-bawa ke lokasi penggambaran.

“Bukan sekali dua ya babak dia c.kik saya, banyak dan setiap kali memang sakit. Saya sudah cakap elok-elok, tak dengar. Sekarang video dah viral, nanti cakap saya juga yang perangai d.iva,” katanya. Sementara itu, meninjau Instagram Iqram, pelakon itu dilihat berbalas-balas si.ndiran terhadap Mona apabila mempertahankan ti.ndakannya menc.kik pelakon itu sebagai tidak disengajakan.

Iqram mend.akwa, Mona sebagai pelakon yang bersikap diva.

“Dalam aku cuba nak elakkan kece.lakaan terjadi, akhirnya tetap dikh.1anati. Lagi hujung, macam-macam pula terjadi,” luahnya merujuk kepada video yang terlebih dahulu disiarkan dalam InstaStorynya. Dalam perkongsian sama, Iqram turut mend.edahkan, Mona sudah pun menyekat Instagramnya.

Perg.duhan antara kedua-dua pelakon itu turut melibatkan pelakon drama Hati Yang Dikhi.anati yang lain apabila mereka menyebelahi Mona. Seorang pelakon baharu, Qistina Khaled menerusi InstaStory miliknya berkata, disebabkan keja.dian tersebut, Mona enggan lagi terlibat dengan babak bersama Iqram selepas ini. Walhal, penggambaran drama sudah hampir tamat dan ke semua pelakon hanya berbaki beberapa babak untuk diselesaikan.

Pekin Ibrahim Jumpa Iqram Dinzly

Kredit : Kosmo/IG

Mona Allen Beng4ng Bila Iqram Dinzly Buat Dia Macam Ni Sampai Ses4k Nafas. Tak Sangka Sampai Macam Ni Sekali Iqram Dinzly Boleh Buat.

Mona Allen beng4ng bila Iqram Dinzly buat dia macam ni sampai ses4k nafas. Tak sangka sampai macam ni sekali Iqram Dinzly boleh buatMona Allen bengng sungguh dengan Iqram Dinzly. Mana tidaknya, Iqram didkwa mencekknya ketika menjayakan satu babak dalam drama Hati Yang Dikhianati. Difahamkan Iqram mencekk leher Mona terlalu kuat ketika babak prblahan mereka mula dirakam. Disebabkan itu Mona sesak nafas dan mengmuk.

“Sakitlah! Tadi masa rehearsal tak buat kuat-kuat. Apa ni! Susahlah kalau berlakon dengan orang method ni! Iqram nampaknya terkejut dengan rekasi Mona yang tiba-tiba melnting itu. Mona sempat memuat naik status di Insta Story.

“Bila orang suruh berlakon, berlakon jelah! Tak payah buat betul-betul! Method la sangat. Done unfollow. Lepas ni jangan harap nak ada scene sekali eh tak kiralah kau princess ke apa. Kau punya meroy4n tu sama je dalam live! “Ingatkan dah tak saiko rupanya memang saiko sejak azali.” Sumber: Cari

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber :  https://greatdailynews.com/