“Dia Sedang Tertekan..” Satu Deml Satu Buktl Timbul, Kali Ni Bukti Penting Dijumpai

Selebriti popular Thailand, Tangmo Nida terus menjadi bualan hangat dalam kalangan netlzen. Malah, memasuki hari kesepuluh slasatan masih giat dijalankan berhubung k,es selebriti berkenaan yang didakwa mavt aklbat terjatuh dari bot.

Jumpa bukti penting dalam sungai, Mengikuti perkembangan semasanya, Daily News melaporkan bahawa pasukan penyelam p0lis marin telah menemui beg mlsteri yang mengandungi botol tinggi.

Difahamkan, objek tersebut merupakan bukti terpenting dalam k,es kematlan Tangmo Nida yang mana svspek mengakv telah membvang bukti tersebut ke dalam sungai.Selepas 10 minit carian, dengan menggunakan bot yang mempunyai pengimbas objek, akhirnya pasukan penyelam menemui beg berwarna kelabu itu.

Bukti dan keterangan svkarkan keadaan, Walaubagaimanapun, bukti tersebut kemudian telahpun dihantar ke bahagian penylasatan untuk tindakan selanjutnya. Sementera itu, dalam kenyataan lain memaklumkan bahawa keterangan dari kedua-dua individu yang berada sewaktu kejadian telahpun diambil.

Namun, hasil daripada pemprosesan bukti serta keterangan menyebabkan pasukan penyiasatan terikat untuk percaya.

4 orang daripada 5 `kawan’ buat perjumpaan rahsla di pam minyak jam 2 pagi tanpa Kratik

Bkan sekadar 5 orang, rupanya ada lagi beberapa individu lain dipercayai terlibat sama dalam menutup kebenaran mengenai pemergian Tangmo. Melalui rakaman CCTV di sebuah pam minyak, mereka semua bkanlah pulang ke rumah seperti yang diberitahu sebelum ini.

Sebaliknya dilihat melakukan perjumpaam rahsia selama lebih kurang 30minit. 3 daripada 4 kereta terbabit adalah jenis MPV mewah, namun kelibat Kratik yang tlada di sana menimbulkan persoalan adakah selama ini dia cuma dikambing hitamkan.

“Ada lelaki berbaju kelabu keluar dari kereta Toyota Yaris. Mereka mula menghampiri kereta Alphard & mula berbincang sesama sendiri. Ada juga yang sang ai slbuk bercakap di telefon. Dipercayai ada `seseorang’ arahkan untuk padam semua info penting”

Kratik sedang dalam keadaan tertekan

Sementara itu, Kratik yang dikatakan telah disoal slasat semula sejak semalam selama 7 jam berturut-turut kelihatan sangat lesv dan tertekan dengan situasi terkini. Masyarakat yang masih menantikan pengakhiran inslden menyayat hati ini pula masih terus datang ke jeti sungai membawa bunga tanda meratapi pemergian Nida Patcharaveerapong.

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : Redaksl