Dip4ksa Mempamerkan Selvar Dal4m, Salman Khan Campur Tangan Bantu Priyanka Chopra

Baru-baru ini Priyanka Chopra berkongsikan perjalanan kerjayanya sebagai pelakon menurusi buku yang ditulisnya bertajuk Unfinished. Menurut Intep Seleb, pelbagai kisah yang dilalunyai diceritakan di dalam buku tersebut sepanjang menjadi pelakon hebat.

Disuruh Berkelakuan Mengg0da

via The Indian Express

Dalam perkongsian Priyanka, dia menceritakan perjalanan kariernya semenjak menjuarai Miss World 2000. Salah satu daripadanya adalah ketika merakam klip video dimana dia perlu memberikan aks1 yang mengg0da di dalam klip video tersebut.

Dipaksa Menanggalkan Pakaian Satu Persatu

via Akns Online

Menurut Intep Seleb, oleh kerana lagu-lagu hindi yang panjang, Priyanka juga diminta menanggalkan pakaiannya satu persatu.

Pengarah klip video tersebut pernah memintanya menampakkan bahagian seluar dalam ketika dalam video tersebut kerana beranggapan penonton datang untuk menonton perkara itu.

Salman Khan Membantu Menyelamatkan Keadaan

via India TV News

Priyanka juga menyatakan pengarah marah dengan keputusannya untuk berhenti dari produksi terbabit kerana dia telah menjalani pengambaran selama dua hari.

Priyanka yang tengah bekerjasama bersama Salman Khan menceritakan kepadanya dan Salman turut campur tangan dan menyelamatkan Priyanka.

Buku Unfinished yang ditulis oleh Priyanka semakin mendapat perhatian peminat. Bukan sahaja dia bercakap tentang diselamatkan oleh Salman Khan, Priyanka juga berbicara tentang perkauman dan masalah yang ada di Bollywood.

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://murai.my/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.