Memang Gan4s! Pengantin Perempuan Pat4hkan Besi Semasa Sesi Bersanding Bikin Ramai Gervn

Selalunya kalau pergi majlis kahwin ‘orang berada’, para tetamu yang hadir akan dihibvrkan dengan persembahan nyanyian dari artis jemputan ataupun acara tarian dari kumpulan tarian yang dijemput khas oleh tuan rumah.

Namun lain pula yang jadi di Indonesia ini apabila tetamu dihibvrkan oleh pengantin perempuan sendiri yang membuat pertunjukan menarik di hadapan hadirin.

Menerusi perkongsian dari Instagram, semasa sesi bersanding, pengantin perempuan dilihat membuat ‘aksi gan4s’ dengan mematahkan dua batang besi. Uish lain machiam ni! 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MEDIA VIRALS (@media.virals)

Menerusi aksi yang pertama, korang boleh lihat pengantin perempuan berbusana hijau ni patahkan besi dengan pahanya saja. Wow!

Kemudian dalam aksi yang kedua, dia mematahkan pula besi yang diletakkan di antara dua tiang dengan hanya menggunakan sebelah tangan saja. Phew sekali hentak je patah weh! 

Aksi tangk4s wanita itu telah vir4l di media sosial dan rata-rata netizen yang melihat video itu ternyata kagum dan ada juga pada masa yang sama bimbang akan nasib suami wanita itu jikalau dia berlaku cur4ng atau mereka berg4duh di masa hadapan nanti.

Apa-apapun cara dia patahkan besi tu memang hebat lah. Teruja min tengok! 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://lobakmerah.com/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.