“Pampers Tinggal Kejap Pun Dah Berbau..” Netizen LabeI InfIuencer PemaIas, ‘Pmpers’ K0tor Merata Dalam Rumah

Rutin harian sebagai seorang ibu memang mencabar fizikal dan emosi, apatah lagi sekiranya sibuk dengan pelbagai urusan lain dalam waktu yang sama.

Bagaimanapun, bebanan tersebut tidak sepatutnya menjadi alasan sehingga kediaman mereka ibarat ‘tongkang pecah’ gara-gara tidak mempunyai masa untuk mengemas rumah.

Baru-baru ini, seorang ‘influencer’ wanita dikecam netizen apabila berkongsi sebuah video reels di Instagram memaparkan persekitaran di dalam rumahnya dimana kerap ada lampin pakai buang yang sudah digunakan.

Jika dilihat, wanita yang didakwa netizen sebagai bekas pembantu peribadi usahawan popular Vivy Yusof itu merakam ‘pampers terpakai’ di beberapa sudut seperti di atas lantai, sofa, kereta mainan anaknya dan merata lagi.

Video berdurasi 19 saat dimuat naik semula oleh pengguna Twitter @meinmokhtar itu sekali gus mengundang perhatian warganet bagi memberikan komen.

Rata-rata berasa loya dan jijik selepas melihat persekitaran rumah berkenaan selain menyifatkan wanita tersebut sebagai pengotor.

Hmm mungkin rakam untuk ‘content’ semata-mata bagi kelihatan seperti ibu terpaling sibuk? Takkan la kotor sampai tahap macam tu sekali kan!

\

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : https://www.klmetro.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.