“Cerita betul, sy seb@k..” – Hafiz Mahamad turut cerita perubahan pd anak ny sewaktu nk tdur..

Beberapa hari ini, Hafiz Mahamad berkongsi dengan orang ramai mengenai situasi yang dihadapinya. Difahamkan olehnya, keluarga nya ‘dianiaya’ oleh individu yang mempunyai niat yang tidak baik terhadapnya.

Hafiz sebelum itu ada memuat naik beberapa video di InstaStory yang memaparkan isterinya dalam keadaan me.nangis ketika sedang dira.wat oleh seorang pengamal perubatan Islam, baru-baru ini.

Menerusi entri ‘story’ terbaru, Hafiz kongsi juga perubahan yang berlaku pada anak perempuan nya.

Video dibawah:

Difahamkan, tin.dakan individu tidak bertanggungjawab itu mungkin ber.punca daripada sifat ha.sad deng.ki sehingga sanggup melakukan perbuatan syi.rik bagi mempo.rak-peran.dakan sesebuah perhubungan.

“I think Hafiz dah kasitahu everything lastnight on his IG Live. So Aina rasa cukup sampai situ je ceritanya okay? Sorry tau, sebab Aina sebenarnya taknak ingat & fikir lagi pasal benda tu semua. It’s a nightm4re! Benda yang Aina takan boleh lupa but at the same time Aina tak nak ingat dah.

“Maafkan kalau ada perkara yang Aina & Hafiz buat / post di social media yang buat awak rasa tak senang. Tak pernah ada niat lain selain kami nak kongsi apa yang mungkin bermanfaat untuk awak semua,” katanya.

Terdahulu, pasangan berkenaan yang sering mendapat perhatian netizen kerana melakukan kejutan ‘sweet’ mendirikan rumah tangga pada 2017 dan dikurniakan seorang cahaya mata, Raisya Arisa yang kini berusia dua tahun.

Sumber: IG hafizmahamad

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://sinetronmalaya.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.