[VIDEO] Rizky Billar Tak Sengaja Bagitahu Selalu Mandi Bersama, Sekali Lesti Coverline Memang Kelakar!

Sudah sah bergelar suami isteri pada bulan yang lalu, pasangan sensasi, Lesti Kejora dan Rizky Billar masih menjadi perhatian dalam kalangan netizen di media sosial sehingga ke hari ini.

Terbaru, Lesti secara tidak sengaja memberitahu kepada umum bahawa mereka sering mandi bersama. Pended4han tersebut dilakukan oleh Lesti ketika dia dan suami menjadi tetamu dalam saluran Youtube Rans Entertainment, semalam.

Menerusi video berdurasi 15:26 saat itu, isteri kepada penyanyi, Raffi Ahmad iaitu Nagita Slavina bertanya kepada Lesti dan Rizky mengenai sikap burvk masing-masing setelah mendirikan rumah tangga. Menurut Rizky, dia baru sedar bahawa isterinya seorang yang tidak menepati masa. Terkejut mendengar pengakuan si suami, Lesti menafikan dakwaan tersebut dan mended4hkan pula sikap suaminya kepada umum. Ujar Lesti, Rizky boleh mandi selama dua jam di dalam bilik air selagi pintu bilik air tersebut tidak diketuk olehnya.

Sesi sembang santai tersebut tidak berakhir di situ. Rizky mula memb0ngkar rahsia mereka berdua selepas berkahwin. Jelas Rizky, mereka selalu mandi bersama.

Kami kalau mandi bersama sudah pasti akan lama. Ini kerana, ‘shower’ di rumah cuma ada satu. Jadi kami guna secara berganti-ganti.

Bagi mengelakkan sebarang kontr0versi, Lesti dipercayai cuba untuk ‘coverline’ dan beritahu bahawa rumah mereka hanya mempunyai satu ‘shower’ sahaja dan mereka terpaksa berkongsi.

Nagita yang dilihat terkejut mendengar pengakuan tak terduga oleh pasangan tersebut kemudian menerangkan kepada semua bahawa aktiviti mandi bersama pasangan bukan satu kesalahan memandangkan mereka berdua sudah sah bergelar suami isteri.

Tak apa kalian berdua mahu mandi bersama. Kalian sudah jadi suami isteri yang sah.

Sumber: Rans Entertainment

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! LM

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : obulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.