Iqbal Akhirnya Ded4h Satu Mesej S4mpai Cik B Dan DS Vida G4duh Bes4r

PETALING JAYA – Anak kepada usahawan k.osmetik terkenal, Datuk Seri Vida iaitu Cik B tidak bersetuju dengan keputusan ibunya mendirikan rumah tangga bersama bekas pembantu, Iqbal Zulkefli.

Cik B atau nama sebenarnya Edlynn Zamilleen Muhammad Amin berkata, perbezaan usia yang begitu ketara menjadi faktor utama dia tidak mer3stui perkahwinan tersebut.

“Saya sangat kurang setuju. Mama umurnya pun dah tua, abang Iqbal baru umur 27. Macam mana abang Iqbal boleh sukakan orang tua. Mesti ada sebab. Saya pun tak setuju mama nak ada anak lagi. Mama ni kalau dia bercinta, dia macam cinta buta,” katanya dalam satu temu bual rancangan hiburan popular.

Pada masa sama, Cik B, 16, turut mended4hkan bahawa hubungannya dengan Iqbal tidak begitu baik dan sering berg.aduh sebelum ini.

“Saya dengan abang Iqbal ni memang tak baik. Saya selalu g.aduh dengan dia. G.aduh tu bukan g.aduh biasa-biasa. Mama pun selalu berg.aduh dengan dia.

“Hubungan kami memang sangat rengg4ng. Saya tak nak komen banyak, sebab banyak saya nak cakap tapi biarlah pada diri saya sendiri saja,” katanya.

Tambah pelantun lagu Tolonglah itu, awalnya dia menyangka perancangan pernikahan ibunya dan Iqbal hanyalah publisiti, namun dilihat semakin s.erius.

“Sebenarnya saya ingatkan cuma marketing (publisiti), tapi nampak macam betul-betul pula. Ya Allah takutnya, tapi harap-harapnya memang marketinglah. Saya pun macam tak naklah ada ayah baharu. Saya pun dah cukup dah ada lima ayah.

“Tapi kalau jodoh mama dengan abang Iqbal saya harapkan mama happy (gembira), ikutlah mama nak buat apa. Saya memang tak nak mama kahwin dengan abang Iqbal,” luahnya lagi.

Terdahulu, dilaporkan Vida mengesahkan akan berkahwin dengan Iqbal menjelang Disember ini dan mengimpikan sebuah perkahwinan wedding of the year.

Iqbal Beritahu Satu Mesej

Vida sebelum ini pernah meluahkan kerisauannya tentang persetujuan Cik B dan berharap anak gadisnya itu lembut hati dengan perancangannya untuk menamatkan status ibu tunggal.

Hubungan Vida dan Iqbal mula menjadi perbualan sejak minggu lalu apabila usahawan sensasi, Datuk Aliff Shuki membocorkan perkara tersebut menerusi satu siaran langsung (live).

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://www.dnq.pw/

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.