“Prangai, suara Ayash..” – Selepas2 Hri Brsama Keluarga, Shuib Kongsi Pngalaman Jaga Ayash Affan

Seperti sedia maklum, Ayash Affan merupakan anak bongsu hasil perkahwinan Shuib Sepahtu dan Allayarh4mah Siti Sarah.

Ayash Affan yang baru pulang kerumah keluarga, dan kini dijaga sepenuhnya oleh Shuib. Beliau sentiasa berkongsi pada pengikut pengikut halaman Instagran nya aktiviti dan perkembangan kelurga kecil nya terutama Ayash Affan.

Semestinya ia menjadi tumpuan masyarakat untuk melihat keadaan Ayash Affan. Disini, min harap masyarakat mendoakan kesejahteraan pada Shuib sekeluarga dan semoga berjaya didunia dan akhirat.

Entri terbaru Shuib:

“2 Hari dah daddy dgn AYASH,Alhamdulillah anak yg sihat,anak yg baik,tak byk perangai,Nan.gis pon kadang2 je,tp bila nangis tu saje je biarkan nangis lama sikit sbb suara nangis AYASH tu terlalu sedap didengar. Semoga terus sihat dan semoga Allah menjadi anak yg SOLEH..”

“Alhamdulillah ib, moga baby ayyash sihat selalu besar jd anak yg soleh buat ayah bonda dia..”- Tulis Seorang Rakan artis

“Alhamdulilah, semoga dipermudahkan semua urusan, semoga AyashAffan sihat walafiat aaaminnnn . Semoga jadi anak yang baikk bila besar nanti..”- Tulis netizen

“Alhamdulillah. semoga baik2 je semuanya..”- Tulis Netizen

“Terus kuat untuk anak2..moga dalam jagaan allah swt amin yrb..”- Tulis Netizen

Jom lihat juga apa kata orang rmai:

Memang Special Sangat Hadiah Dari Ibu” Shuib bagitahu muka Ayash Affan ikut sape

Selepas lebih sebulan menanti, pelawak popular Shuib memaklumkan akan melawat anak bongsunya, Ayash Affan di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM) hari ini.

Menerusi satu perkongsian di Insta story, Shuib meluahkan rasa syukur tidak terhingga dapat meluangkan masa 3 jam bersama anaknya itu.

Menurut Shuib anaknya itu berada dalam keadaan sihat dan berat sudah mencecah 2.6kg serta kuat menyusu. Katanya lagi, anak itu sama seperti wajahnya.

Ayash Affan Ikut Wajah Shuib

“Syukur Ayash sihat, berat dah 2.6kg, menyusu kuat dan comel sangat-sangat. Muka macam daddy la ibu. Memang special sangat hadiah dari ibu,” katanya.

Lebih sebak, Shuib mengatakan ianya hadiah sangat istimewa daripada arw4h isterinya dan berharap Siti Sarah ada bersamanya dan anak mereka.

Terdahulu, Shuib berkongsikan Ayash sudah dikeluarkan dari inkubator dan sudah menunjukkan perkembangan yang sangat baik serta sudah mula minum svsu ibu daripada sepupunya.

Terdahulu Pelawak dan usahawan terkenal, Shuib sudah dibenarkan berjumpa dengan anakanda bongsunya, Ayash Affan, hari ini, yang masih berada di hospital susulan kelahiran pra-m4tang sebelum ini.

Menurut Shuib, dia menitipkan rasa gembira apabila akan dapat bertemu dan menyentuh bayinya itu buat pertama kalinya.

Sehubungan itu, dia juga memberitahu akan menjaga anak-anaknya dengan didikan agama yang sempurna seperti mana Allahyarh4m isterinya, Siti Sarah Raissuddin harapkan.

“Alhamdulillah hari ini jumpa Ayash Affan. Masih ingat lagi ibu selalu cakap perkara yang sama berulang kali, ‘baby yang ke-4 ini awak jaga dia tau, jaga tau, awak jaga okey.

“InsyaAllah sayang, saya akan menjaga dia macam mana saya jaga awak sampailah dia menjadi anak yang soleh. Anak yang akan menjadi kebanggaan awak dunia dan akhirat.

“Anak yang selalu dekat dengan Allah, cuma saya mohon awak doakan saya. Perjalanan saya masih jauh, doakan saya selalu kuat. Saya sayang awak,” coretnya di Instagram.

Semalam, Shuib memaklumkan dia akan berjumpa dengan cahaya mata yang keempatnya itu di hospital sementelah beberapa minggu ditahan ke wad kerana kelahiran pra-m4tang.

Terdahulu, Ayash yang lahir pra-matang pada 6 Ogos lalu sudah dikeluarkan daripada inkubator di Hospital Canselor Tuanku Muhriz (HTCM), Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Cheras, Kuala Lumpur.

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: IG shuibsepahtu

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://limauasamboi.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.