Fatima dah siap dah ni, Nak belanja mommy and daddy ice cream

Kebiasaanya bila kanak2 dided4hkan dengan persekitaran ibu bapa yang selebriti, kecenderungan kanak2 untuk menjadi selebriti dalam kalangan kanak2 juga agak besar.

Kanak2 suka meniru ibu bapa mereka kerana ibu bapa adalah cerminan kepada anak2 mereka. Jika dari kecil sudah berdandan dengan baju2 yang cantik, apabila meningkat dewasa keyakinan mereka juga akan bertambah.

Itu juga dapat dilihat kepada anak perempuan kesayangan pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura. Dari hari ke sehari fatima kini lebih suka berdandan seperti anak selebriti yang lain, kini telatah fatima yang siap2 berdandan untuk keluar menarik perhatian ramai.

Beberapa keping gambar fatima yang berdandan untuk keluar terkini telah tular di aplikasi Instagram milik Fazura. Tema fesyen baju fatima siap dengan beg tangan dengan caption “dah siap ni, nak belanja mummy daddy ice cream” itu membuatkan fatima nampak comel dan lucu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Nur Fazura (@missfazura)

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen yang memuji kecomelan fatima yang mengikut muka Fazura dan Fattah yang memang masing2 cantik dan kacak.

Komen Netizen:

 

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : Instagram missfazura

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.