(VIDEO) Diminta minta maaf kepada staff KFC, ini jawapan kaklong “Bi*d*p” buat Netizen Naik angin..

Sejak semalam, tular video Wan Noor Baizura atau lebih terkenal dengan nama Kak Long Kosmetik yang memar4hi pekerja di kedai serbaneka 7E gara-gara tak puas hati anaknya ditudvh mencvri.

Rupanya bukan saja 7E, kat KFC pon dia mengamuk…

Hari ini, tular satu lagi video menunjukkan Kak Long Kosmetik bukan sahaja mengamuk di 7E, ternyata dia juga telah memarahi pekerja-pekerja di KFC, difahamkan kerana tiada air batu dan sudu

“Kenapa saya nak mintak maaf pulak?…”

Susulan tularnya video tersebut, ramai yang menggesa wanita tersebut untuk meminta maaf pada pekerja-pekerja yang bertugas ketika insiden amuvkan itu berlaku.

“Bukan saya ada viral muka dia pon, customer always right…”

Dalam video yang dimuat naik @ariffeddy12 di Twitter, dia sempat merekod kenyataan Kak Long Kosmetik yang bertegas tidak akan memohon maaf kepada pekerja di KFC berkenaan.

Difahamkan, wanita ini berkata sedemikian kerana dia langsung tidak mended4hkan wajah pekerja mahupun lokasi KFC tersebut dan menegaskan bahawa pelanggan selalunya betul dalam setiap perkara.

“Anak ibarat kain putih, ibu bapa yang mencorakkannya…”

Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen kec3wa melihat sikap wanita ini malahan seluruh keluarganya yang disifatkan sangat biadap dengan orang sekeliling.

Dalam pada itu, ramai yang memberi nasihat buat Kak Long Kosmetik agar menunjukkan contoh yang baik buat anaknya kerana bak kata pepatah, anak ibarat kain putih…

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://trendingkini.pw/