Ayda Jebat B0ngkar Suami Masih Simpan Cincin Tunang Bekas Kekasih

Hampir 6 bulan mendirikan rumah tangga, namun nama pasangan pelakon dan pengacara terkenal, Ayda Jebat dan Nabil Mahir tidak lekang diperkatakan dan menjadi perhatian netizen dek kerana ‘ke1gilaan’ mereka sebagai pasangan suami isteri.

Mengikuti perkembangan terbaharu, Ayda baru-baru ini telah membuka ruangan ask me a question kepada pengikut di laman Instagram miliknya untuk bertanyakan apa sahaja soalan mengenai suaminya itu.

Antara soalan yang diterima adalah adakah Nabil seorang yang kuat cembvru? Ini jawapan Ayda.

Haaa nampaknya Nabil lebih kepada manja daripada cembvru ya!

Bukan itu sahaja, ada juga soalan berkaitan bekas kekasih Nabil, tetapi tidak pasti ‘bekas kekasih’ yang mana satu, adakah kekasih lama yang juga seorang pelakon, iaitu Sarah Hildebrand?

Lihat jawapan ‘slumber’ Ayda :

“Nabil pernah putvs tunang kan sebelum ni?” – netizen

Tampil menjawab ringkas, Ayda memberitahu bahawa suaminya itu tidak pernah putvs tunang kerana tidak ada jodoh bersama pelakon berkenaan.

Namun apa yang mengejutkan, Ayda meminta Nabil untuk menyimpan cincin tunang bersama bekas kekasihnya itu sebagai tanda kenangan!

Malah, penyanyi yang popular dengan lagu Parah ini mended4hkan kepada umum bahawa Nabil tidak pernah putvs tunang tetapi pernah putvs cinta beberapa kali, namun tidak lagi selepas berkahwin dengannya.

Sporting juga ya Ayda dalam bercakap mengenai ‘kisah lama’ suaminya itu!

Apa-apa pun kami di Hot FM mendoakan semoga Ayda dan Nabil kekal bahagia hingga ke Jannah dan semoga bayi yang dikandung sihat, comel dan dilindungi Allah SWT.

Untuk rekod, dengan sekali lafaz, Ayda sah menjadi isteri kepada Nabil di Masjid Al Taqwa, Taman Tun Dr Ismail pada 1 Januari 2021.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : Instagram Ayda Jebat

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.