Budak Berkepit Dengan Patung ‘P0cong’ Sampai Bawa Tidur SekaIi

Bila bercerita mengenai h4ntu mesti ramai yang mula merem4ng bulu roma dan ada sesetengah itu sehinggakan terbawa-bawa masa tidur. Namun begitu, lain pula halnya dengan seorang kanak-kanak dari negara seberang ini. Budak berkepit dengan patung p0cong ini menjadi pilihannya untuk dijadikan kesayangan.

Menerusi satu perkongsian di Twitter, seorang kanak-kanak perempuan ini sangat menyukai patung berupa poc0ng itu dan sering membawanya tidur bersama. Berikut adalah muat naik kisah mengenai budak ini yang memiliki minat yang cukup luar biasa:

Uish tengok rupa patung itu pun sahaja sudah menyer4mkan! Macam manalah kalau malam-malam patung itu ‘hidup’? Tak dapat bayangkan!

Perkongsian budak berkepit dengan patung poc0ng ini telah meraih perhatian ramai. Berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen perkongsian tersebut:

“Tolonglah tak takut ke tengah malam muncul yang betul? Atau budak ni tengah berlatih kalau-kalau terserempak dengan p0cong yang betul”

bantal busuk berwajah ‘Pocong’ 3

“Tak boleh bayangkan kalau emak dia adalah aku. Tiap hari senam jantung”

bantal busuk berwajah ‘Pocong’ 2

“Wekeke aku juga dulu gini. Gara-gara sering baca majalah Misteri dan Hidayah. Semua buku tulisku ada gambar p0congnya…”

bantal busuk berwajah ‘Pocong’ 1

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.