Gadis terhibur dengar ibu bapa berg4duh, “Mak dia mengvngkit…”

Dalam mana-mana hubungan pun, pada awal perkenalan dan ketika dilamun cinta, lelaki dan perempuan bukan main sweet dengan pasangan untuk menjaga hati masing-masing, tetapi kemesraan itu tentunya sukar untuk diteruskan setiap hari setelah masuk ke alam perkahwinan.

Setelah menjadi suami isteri barulah sesuatu hubungan itu benar-benar diuji dengan pelbagai cabaran. Bila sudah berkahwin juga, tiada lagi ayat berbunga atau kata-kata manis untuk pasangan, sebaliknya suami isteri menunjukkan kasih sayang mereka dengan cara berperang mulut tentang hal rem3h-tem3h.

Namun jika sesebuah pasangan itu dapat menempuhi segala cabaran dan kekal bersama hingga ke tua, tentu mereka akan tersenyum apabila memikirkan semula zaman percintaan mereka.

Seperti juga yang dapat disaksikan dalam perkongsian video oleh seorang individu ini yang terhibur mendengar ibunya mengvngkit zaman percintaan dengan bapanya.

Dalam video tersebut, si ibu mengadu bahawa dia jatuh katil setelah bangun dari tidur pagi itu kerana tergelincir. Namun bapanya menyalahkan ibunya kerana terus berdiri selepas bangun dan tidak duduk dahulu.

Akib4t dimarahi suaminya, wanita itu mengvngkit bagaimana dulu jika dia jatuh, suaminya akan marah batu yang menyebabkan dia jatuh. Tetapi lain pula kisahnya sekarang, membuat gadis berkenaan geli hati mendengar pertengkaran ibu bapanya itu.

Malah netizen turut sama terhibur dan menganggap adegan itu sangat comel.

“”Menyesal aku tak rakam…”

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : HCL