Rupanya H4mil! Kec0h Harini Dayah Zubit Bukan Lagi Pengasuh Aafiyah, Mungkin Ini Sebabnya!!

Seperti yang kita semua maklum, Nur Hidayah Zubit atau mesra disapa Dayah ialah pengasuh kepada anak penyanyi nombor satu negara Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Siti Aafiyah. Tetapi kini beliau sudah mendirikan rumah tangga dan berhenti dari menjaga aafiyah.

Untuk rekod, Dayah yang berkelulusan dalam bidang kejurur4watan bertugas sebagai pengasuh Aafiyah sejak 28 Mei 2018. Menjadi pengasuh kepada Aafiyah menjadikan dirinya dikenali dan dihorm4ti oleh ramai orang.

Terkini, dayah memuatnaik sebuah video sambutan ulang tahun kelahiran suaminya, tetapi rupanya dayah telah membuat kejutan kepada suaminya. Kejutan tersebut adalah pemberitahuan tentang dirinya yang sedang h4mil anak pertama mereka.

Bagi yang belum tahu, sebenarnya Dayah telah melangsungkan perkahwinan dengan pemain bola sepak Terengganu FC II, Mohammad Ridzuan Razali pada 31 Mei lalu dan selepas berkahwin dengan pemain bola tersebut, dayah telah berhenti kerja dan fokus pada rumah tangganya.

Video:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by MT11 🐝 (@dayahzubit)

Menjengah ke ruangan komen, ramai mengucapkan tahniah kepada dayah dan suami. Selain itu, ramai juga yang mendoakan kesejahteraan rumah tangga mereka berdua dan semoga sihat selalu.

Komen Netizen:

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber : ig dayahzubit

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.