Anak Vida Minta Duit Bakal Bapa Tiri, Baru Setuju Ibu Kahwin. Tak Sangka Ini Jumlah Yg Dia Letak

Selepas Cik B atau nama sebenarnya, Nur Edlynn Zamileen Muhammad Amin, 16, membantah keputusan ibunya, Datuk Seri Vida (DSV) untuk mendirikan rumah tangga bersama bekas pembantu peribadi, kini giliran anak lelakinya pula membuka mulut.

Menurut Kacak atau nama penuhnya, Muhammad Eric Zecquan, 14, menerusi muat naik di aplikasi TikToknya, dia tidak akan bersetuju dengan mudah dengan pilihan ibunya untuk berkahwin dengan Ahmad Iqbal Zulkefli, 25.

“Kacak, bapak baru Kacak. Dapat bapak baru best Kacak. Kacak bila mama kahwin Kacak, apa perasaan Kacak dapat bapak baru Kacak? Bapak, bapak, bapak kau!

“First of all, saya nak cakap, kalau mama nak kahwin, I am just gonna agree with it. But not gonna agree macam tu je lah.

“If he wants my mom, then give me some of this (duit). Yes Money, yes talk. No money, no talk.

“Give me some money and i will agree with everything. Saya bukan pisau cvkur, but money works you know,” jelasnya dengan nada gurauan.

Video berdurasi 58 saat itu, telahpun meraih lebih 12,000 tontonan menerusi aplikasi tersebut dan rata-rata followers berharap agar keputusan Vida untuk berkahwin lagi tidak berakhir dengan perc3raian.

Komen Netizen:

“Saya Rasa Lebih Bagus Tak Ada Ayah, Boleh Tidur Dengan Mama”-Cik B

Tidak bersetuju jika ibunya mahu berkahwin lagi, anak kepada jutawan terkenal, Datuk Seri Vida iaitu Cik B berkata dia tidak memerlukan insan bergelar bapa dalam kehidupannya.

Katanya lagi, selama ini ibunya memainkan peranan sebagai bapa dan ketua keluarga sepanjang dia membesar serta lebih selesa jika tiada ayah.

“Saya tak rasa pun tak ada ayah ni membuatkan saya cembvru dengan orang lain. Saya rasa lebih bagus tak ada ayah, saya boleh tidur dengan mama, boleh manja-manja dengan mama.

“Saya lebih selesa kalau tak ada ayah, sebabnya mama dahlah mak, ayah, kakak dan kawan saya. Semua mama,” katanya.

Pernah memiliki dua bapa t1ri sebelum ini, Cik B berkata dengan pengalaman dilalui sebelum ini dia berharap ibunya tidak bertemu jodoh lain.

“Bila ada bapa tiri, saya dah rasa saya tak perlukan ayah. Saya tak boleh tidur dengan mama. Mama kurang bagi perhatian kepada saya dan lebihkan ayah t1ri saya. Bercuti pun mereka berdua.

“Dengan usia mama sekarang, saya harap mama tidak bertemu jodoh lain. Teman hidup mama adalah saya. Tambah pula pengalaman sebelum ini, mama dah lalu macam-macam. Full stoplah,” katanya.

Sumber: TikTok @d_masiv via https://www.xtra.com.my/

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: http://trendingsangat.pw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.