Netizen Tvduh Nafiez Zaidi, Kek4sih Tinggal Sebilik Di Pulau Perhentian

Baru-baru ini, laporan memberitahu pelakon Fify Azmi dan Nafiez Zaidi antara pelancong yang terperangkap di Pulau Perhentian, Besut, Terengganu selepas memasuki tempat peranginan itu sejak 24 Februari lalu berikutan ombak kuat.

Bagaimanapun, ada netizen menvduh mereka melakukan perkara tidak elok apabila berkunjung ke pulau itu. Menurut, Nafiez berkata dia sudah menjangkakan kec4man tersebut apabila ada yang menudvh mereka tinggal sebilik.

“Ditambah kami adalah pasangan kekasih dan ia makin menguatkan dakwa4n itu. Bagaimanapun, kami ke sana atas undangan kerja dan bukannya suka-suka.

“Betul, perkara ini akan timbulkan fitn4h apabila kami buat hantaran begitu di media sosial. Namun, kami cuma nak kongsi keadaan sebenar yang berlaku ketika di sana,” katanya.

Kata Nafiez lagi, netizen boleh menvduh apa sahaja kerana mereka tidak nampak apa yang berlaku di sana. Ujarnya, mereka tidak melakukan sesuatu di luar batas seperti yang did4kwa.

“Tak hairanlah mereka akan tudvh kami buat benda tak elok. Alhamdulillah, kami jaga kelakuan dan jaga batasan sebagai umat Islam. Lagipun ia bukan di luar negara. Semua yang bekerja di resort itu adalah orang Islam. Takkanlah kami nak pergi duduk berdua-duaan begitu.

“Kami pun datang dalam bot yang sama dengan keluarga Melayu dan mereka pun kenal kami. Biarlah netizen nak cakap apapun. Yang penting hanya kami berdua tahu perkara sebenar. Keluarga kami pun tahu kami ada di sana,” katanya.

Sementara itu, Nafiez memaklumkan mereka berjaya berjaya keluar dari pulau itu pada jam 10 pagi kelmarin dengan bot yang disediakan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by fifyazmi (@fifyazmi)

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber:Rotikaya