“Siang Td Elok Llve Gelak2 Dgn Peminat..” Netlzen Tangkp Vldeo KakLong bergadvh lagi

Individu bernama Wan Noor Baizura atau mesra disapa Kak Long kini dilap0rkan netlzen mengamvk lagi?, Kali ini bertempat di simpang jalan berhadapan sebuah restoran, individu yang menularkan video tersebut tldak menaflkan dkw4an tersebut.

“Kenapa lagi ni Kak Long?” Dalam video dikongsikan @sharulhakimi, dia menunjukkan rakaman pergadvhan wanita dipercayai Kak Long yang bergadvh di tepi sebuah kereta jenis MPV.

Dapat dilihat, bagaikan ada pertelingk4han yang berlaku apabila keadaan tegang memenuhi suasana di kawasan tersebut.

“Eh ni sama dengan baju live tadi?” Rata-rata netlzen mula yakin flgura tersebut merupakan wanita berkenaan memandangkan Llve nya di Facebook terdahulu memakai baju dengan tudung berwarna sama.

“Tk habis2 lagi…” Ruangan komen dipenuhi dengan kata-kata netlzen yang kcewa kerana wanita berkenaan masih lagi bersikap lantang dan negatlf sedemikian.

“Nampak macam sama.”

Namun begitu, sehingga kini belum dapat dipastikan kesahihan kebenaran ini, adakah wanita tersebut benar-benar Kak Long seperti yang dimaksudkan.

Difahamkan, dalam live tersebut, Kak Long menunjukkan dirinya terlampau gembira hingga menimbulkan rasa kurang senang dalam diri netlzen yang menyifatkan kelakuannya sebelum ini adalah dengan niat untuk ‘views’ sahaja.

Promote ayam, cakap boleh review kalau nak, dm je…

Dalam pada itu, dapat dilihat reaksi Kak Long yang terlampau teruja apabila dia menerima banyak ‘subscriber’ dan ‘viewers’ hingga membuka ruang untuknya melakukan ‘review’ dalam Facebook.

Kak Long juga difahamkan sedang mempromosikan ayam yang sedang dijual kini, agar ramai yang singgah membeli.

“Aku dah famous, to je niat dia sebenarnya…”

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netlzen merasa tldak senang dengan slkap Kak Long yang disifatkan hanya mengejar popular memandangkan sikapnya sebelum ini yang negatlf dan suka memakl.

Dalam pada itu, ramai yang memberi reaksi bagaikan tak pugs hati dengan segala komen-komen live di Facebook wanita tersebut.

Terbaru, seorang pemilik sebuah kedai makanan dikatakan telah memuat naik video Kak Long Kosmetik bersama anaknya yang sedang membuat ‘review’ makanan.

Menerusi satu video yang dimuat naik oleh pengguna Twitter @AyamAcc memaparkan Kak Long Kosmetik bersama anaknya dan juga sedulang makanan di hadapannya di sebuah restoran.

 

 

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! DW

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @DiariWanita

Sumber: https://transformasi.pw/